Karta Raportu Trychologicznego 10 szt.
Opis
Prowadzenie dokumentacji przeprowadzanych zabiegów to obecnie nieodłączny element profesjonalnej obsługi w każdym gabinecie, w tym również trychologicznym. Karty Klienta są jeszcze często zbyt mało doceniane, zarówno pod względem zabiegowym, jak i marketingowym.
Oferujemy Państwu Kartę Raportu Trychologicznego©, która pomoże w usystematyzowaniu informacji uzyskanych od Klienta i pomoże zaplanować kuracje trychologiczne dla każdego Klienta gabinetu trychologicznego.
Karta Raportu Trychologicznego© jest autorskim i zastrzeżonym wzorem opracowanym przez dr Joannę Klonowską (WSIiZ) oraz mgr Julittę Siemiątkowską (Trichomed).
Karta składa się z ośmiu paneli formatu A5 (składana w formie okienka):
- Dane Klienta
- Diagnostyka
- Wygląd skóry głowy
- Ocena stanu włosów
- Diagnostyka łysienia
- Ocena łysienia
- Karta fizjoterapii
- Karta Zabiegowa
Format A5 jest bardzo wygodny do przechowywania, a forma okienka pozwala w każdej chwili szybko odszukać potrzebne informacje. Dodatkowe każdy panel karty jest innym kolorze.
- Karta zawiera wszystkie najważniejsze zagadnienia trychologiczne.
- Możliwość wykorzystania opcji wywiadu trychologicznego dotyczącego obecnego stanu zdrowia pacjenta.
- Robienie notatek o przeprowadzonych zabiegach i zastosowanych preparatach.
- Karty z wyraźnym nadrukiem są na białym, grubszym papierze w formacie 4 x A5, na którym możliwe jest robienie notatek długopisem.
- Karta jest składana do format A5 bez zniekształcenia tekstu i tabelek.
- Karta jest przeznaczona wyłącznie dla gabinetów trychologicznych oraz trychologów pracujących w gabinetach kosmetycznych lub innym miejscach.
- Zastrzegamy możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadku wątpliwości co do prawidłowego wykorzystania Karty. W takim przypadku konieczne będzie przesłanie do nas ksero certyfikatu z dowolnego szkolenia trychologicznego lub dokumentu potwierdzającego działalność trychologiczną.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.